dimecres, 2 d’abril del 2008

Caritat per los pobres

6 comentaris:

El veí de dalt ha dit...

És l'antiga caixa d'almoines de la capella de la Casa del Infants Orfes (s. XIV), al carrer Elisabets, 24

Viatger ha dit...

Molt bé veí, però el carrer és a Montalegre 5, no Elisabets 24, que esta mes avall.
És a la casa de la Caritat, o et refereixes a un altre lloc.

Rita ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
El veí de dalt ha dit...

Ai caram! Estic confós, doncs! Jo et parlava on està la seu del CIDOB! Però veig que em parles del Patti Maning, al costat del CCCB! Ho hauria d'anar a veure!

Viatger ha dit...

No veí , que el que esta equivocat soc jo, si que es a Elisabets 24 , a la seu del CIDOB, m'he confós amb la casa de la Caritat .

Perdoni...

El veí de dalt ha dit...

Ai, ai, ai...que em fas parar boig! Passa res, mestre; si et digués les pífies que vaig jo sovint!

Com funciona la Justícia

 Fàcil, on es aquesta bústia?