dissabte, 3 de novembre del 2012

Monument sobre font en cascada




8 comentaris:

Viatger ha dit...

Ja teniu un nou repte, he tardat uns dies , però ara ja tinc material per uns quants reptes :

prepareu-vos!!

Com sempre, podeu participar, els comentaris estan moderats per que pugueu deixar al resposta tots, i us aniré donant pistes i si l'heu encertat o no.

D'aqui uns dies us publicare els comentaris .

Rita ha dit...

Aquest és el Parc de les Cascades i és a l'Av. del Litoral, a la Vila Olímpica.

Sergi ha dit...

M'ha costat, però vaig bé a la classificació i vaig pujant llocs, així que no la podia deixar passar. És el parc de les Cascades, a la Vila Olímpica. No són les escultures més famoses que hi ha per allà!

Familía Vidal ha dit...

És el conjunt escultòric "El poder de la Paraula" d'Auke de Vries, i està a l'avinguda Litoral, a sobre la ronda, al principi del parc de les cascades, per entendre'ns: a l'alçada de l'edifici del parc de recerca biomèdica.

Vaja no sé si mentre més m'explico, més ho embolico.

Salut!

Graciel·la

fotosdebarcelona ha dit...

Aquesta escultura, que mai he sapigut que significa, es troba al damunt de la Ronda del Litoral, concretament al carrer del Doctor Aiguader a l'alçada del carrer Trelawny

Ofelia ha dit...

Hola!
Es el Parc de les Cascades, a la Villa Olimpica.

Viatger ha dit...

De moment tots l'heu encertat , la Rita la primera, Xexu, Família Vidal, Fotos de barcelona i Ofèlia

Enhorabona !

Viatger ha dit...

Us publico els comentaris i dono 2 punts !! Enhorabona a tots

Com funciona la Justícia

 Fàcil, on es aquesta bústia?