dimarts, 22 de febrer del 2011

Claustre Recuperat

14 comentaris:

Jo no sóc la Mercè ha dit...

Bona nit,
són les restes restaurades del claustre de Sant Agustí Vell, entre el correr Comerç i Tantarantana.
salutacions,

Viatger ha dit...

Endevinada i Ràpida Jo no sóc la Mercè.. (ostres com et dius , sempre haig de posar com no et dius !!!)

Kark ha dit...

El convent de Sant Agustí. Maco molt maco el pati.

Rita ha dit...

El Convent de Sant Agustí.

Sergi ha dit...

Podria ser la Plaça de Vicenç Martorell?

esparver ha dit...

Sant Agustí vell?

Armand ha dit...

Hola:

Pot ser els claustres del antic convent de Sant Agustí, convertits actualment en centre civic.

Salutacions

Fotosdebarcelona ha dit...

Claustre del antic Convent de Sant Agustí al carrer Comerç :-)

Ofelia ha dit...

Si no vaig errarda és el claustre del convent de Sant Agusti, Hi vaig fer un cafè no fa gaire. Crec que al bar s'hi entra pel carrer Tantarantana

Jo no sóc la Mercè ha dit...

Eulàlia!

El veí de dalt ha dit...

És el claustre (el que queda) del convent de Sant Agustí, entre c/Comerç i c/Tantarantana, on hi ha un centre cívic ara. Un indret que va vireu moments èpics en la defensa de Barcelona de 1714!

La lectora corrent ha dit...

(Si no responc de seguida que ho veig, després me n'oblido.) Em sembla el claustre de l'antic convent de Sant Agustí. Quan el vaig veure --potser fa uns dos anys-- hi feien obres. No hi havia tornat a pensar i veig que fa molt de goig.

Viatger ha dit...

Aquesta és fàcil eh !!

Molt bé Veí, Lectora corrent , Armand, esparver, Rita,Ofelia , Fotos de bcn i Kark

Tú no ets la mercè, ja m'imaginava que et deies la ben parlada,

xexu , no es la plaça que dius..

Viatger ha dit...

Us publico els comentaris. Per el nombre de respostes correctes, 9 donarà 2 punts a la lliga !!

Com funciona la Justícia

 Fàcil, on es aquesta bústia?