dissabte, 14 de juny del 2008

Detall façana modernista d'un palau

7 comentaris:

Rita ha dit...

Això és el Palau Macaya, al Pg. de Sant Joan gairebé Diagonal.

El veí de dalt ha dit...

Aquest cop sí! És el Palau MAcaya, al Pg. Sant Joan, prop de la Diagonal; obra de Puig i Cadafalch i propietat avui dia de "la Caixa" (què hi ha que no sigui de "la Caixa" avui dia?)

Anònim ha dit...

Podria ser el Palau Macaya de Puig i Cadafalch situat al Passeig de St. Joan? És que aquest balcó i aquestes flors em sonen moltíssim!
Diria que és on va estar el Museu de la Ciència de la Caixa mentre l'estaven remodelant.

Viatger ha dit...

Molt bé Rita ,Alba i Veí, no s'us escapa res, eh!!

I tens raó veí , que no té la caixa,.. ,amb els calés de fotre't clatellada per qualsevol operació, ho inverteixen i repercuteix a la ciutadania (serveix de consol?)

Robertinhos ha dit...

no en tinc ni idea d'on és, per molt que em sòna haver-ho vist...la caixa de pensions (...) a la vellesa (...) d'estalvis

o sigui, que fots quartos i esperen que no els treguis mai!

com em possis 0 de 3 et capo!

Viatger ha dit...

Us publico els comentaris ...

Ostres Robertinhos , m'estàs coaccionant, no se que fer. Va, per no entrar en polèmica ho dono per correcte !!

Robertinhos ha dit...

merci viatger!JEJEJEJEJE

Com funciona la Justícia

 Fàcil, on es aquesta bústia?